JunHyung

JunHyung

Wednesday, May 4, 2011

life...as a fan...

life...as a fan...
pernah x korang merasakan kita dihargai sebagai seorang peminat kpd seseorang itu?
hhmm...aku pernah rasa sekali, itupun hanya sebaris tanda tangan. masih tersimpan lagi...
kini, umo dh meningkat...aku tetap menggilai dunia hiburan, tidak kira dalam mahupun luar negara.
seperti korang tau, K-POP telah melanda dunia kita sejak dulu lagi apatah lagi terhadap diri aku.
aku tak dapat hindar diri aku dari K-POP...entah kenapa...nasib baik tak terlalu obses sehingga sanggup sana sini...sekadar mengikuti perkembangan melalui TV, MAJALAH & sebagainya.
sejak aku jatuh minat pada sebuah kumpulan ni, aku benar-benar jatuh suka dengan Yong Jun Hyung...tak lain tak bukan, dariboy band B2ST.
walaupun agak muda dari umo aku, aku tidak pernah henti dari meminati JH...dari suara dalamnya yang menggoda, aku cair...ahahaha...memang sedap suara JH kalo nyanyi apatah lagi rapping. 
masa diaorang datang di Malaysia last few months, aku memang benar-benar frust giler...2kali! sebab dah tak ada kat KL lagi waktu, dah transfer balik ke Sarawak. hhmm...itulah keistimewaannya stay di K.L or di kawasan yang berdekatan dengannya seperti waktu aku study kat sana dulu...miss la pulak masa-masa dulu...masa remaja, hahaha...
aku harap kalo ada concert B2ST lagi kat KL, aku ada kat sana...tak nak miss lagi huhuhuh....
anyway, JH is the best...hopefully, JH dapat menerima pelbagai tawaran program pada tahun 2011 ni...amin...
Junhyung-a, sarangaeyo!

No comments:

Post a Comment